Bestyrelsesarbejde i Legehuset HulaHop

    Vores mål for bestyrelsesarbejdet er at afspejle forældregruppens holdninger i samarbejde med personalegruppen, samt at støtte og bidrage til husets udvikling. Bestyrelsen varetager den overordnede ledelse og arbejdsgiverkompetence i samarbejde med den daglige pædagogiske leder.

    Bestyrelsesmedlemmerne er valgt for 1 år af gangen, og medlemmerne mødes minimum 6 gange årligt.

    Bestyrelsen deltager i udarbejdelse af budgetter, læreplaner, planlægning af div. arrangementer, forældrespisning, generalforsamling og arbejdsdage.

    Sæt kryds: der er altid sommerfest den 2. lørdag i september. Det er bestyrelsen som arrangerer denne festlige dag.

    I samarbejde med personalet vil bestyrelsen være med til:

    • Skabe gode fysiske rammer for børnenes hverdag
    • Sikre en pædagogisk udvikling der afspejler forældrenes og børnenes behov
    • Anvende husets midler og ressourcer optimalt til gode for børnene i Legehuset HulaHop

    Bestyrelsens medlemmer pr. 18-04-2019

    Formand: Lena (Krista og Karolines mor) 

    Pædagogisk ansvarlig leder og personalerepræsentant: Anne

    Personalerepræsentant: Mona (pædagog i vuggestuen)

    Bestyrelsesmedlem: Trine (Anne og Nannas mor)

    Bestyrelsesmedlem: Malene (Marcus mor)

    Bestyrelsesmedlem: Benjamin (Johan og Asgers far)

    Bestyrelsesmedlem: Ninna (Josefine og Silvias mor)

    Bestyrelsesmedlem: Maria (Lauges mor)

    Bestyrelsesmedlem: Janni Andersen (Mattis og Zacharias mor)